Strands, dceřiná společnost CRIF, je předním světovým FinTech hráčem, který s cílem zlepšovat vztahy bank s klienty vyvíjí řešení pro finanční instituce. Využívá různé modely poskytování, přináší moderní řešení a poskytuje strategické poradenství a pomoc při zvyšování angažovanosti zákazníků, tedy i generování nových příjmů prostřednictvím digitálních kanálů.

Pokrytá odvětví

Strands Personal Financial Management

Získejte srozumitelný a úplný přehled o svých financích a lepší porozumění zákazníkům.

Klíčové výhody

Zvýšení angažovanosti

Staňte se každodenním partnerem vašich zákazníků a zvyšte jejich angažovanost ve všech digitálních kanálech.

Zlepšení finančního zdraví

Pomozte klientům s péči o jejich finanční zdraví, aby mohli plnit nové životní cíle.

Personalizovaná cesta

Využijte personalizované cesty na obsluhu všech segmentů zákazníků a posuňte jejich zkušenost s digitálním bankovnictvím na vyšší úroveň.

Zlepšete finanční gramotnost svých klientů

Získejte relevantní a užitečné informace o financích v reálném čase.

Zvýšení obratu

Poskytněte uživatelům možnost ušetřit peníze a maximalizujte možnosti cross-sellu.

Nastartujte mobilní bankovnictví

Přizpůsobte se mobilním zařízením díky intuitivnímu rozhraní a řídícím panelům.

Strands Business Financial Management

Nabídněte zákazníkům z řad malých a středních podniků užitečné služby s cílem optimálního finanční řízení jejich firmy.

Klíčové výhody

Data v reálném čase

Vytvářejte dynamické datové sady na základě dat v reálném čase.

Jedinečný pohled

Transakční a AR/AP v jednom zobrazení s bezproblémovým navigačním rozhraním.

Využijte otevřených financí

Shromažďování nových zdrojů dat, jako je AR/AP.

Rychlé pohledávky

Mějte přehled o klientech a dodavatelích prostřednictvím přehledů o jejich závazcích.

Vyhněte se ztrátám klientů

Minimalizujte odliv klientů pomocí online bankovnictví.

Efektivní řízení

Spravuje své peněžní toky a účetnictví lehce a efektivně.

Strands Engager

Poskytněte svým zákazníkům personalizované bankovní informace přizpůsobené jejich individuálnímu chování, které jim umožní lépe porozumět finančnímu řízení firmy.

Klíčové výhody

Relevantní informace

Nabídka poradenství prostřednictvím komunikace v reálném čase.

Zlepšení konverzí

Zvyšte míru prokliků pomocí na míru šitých informací a rad.

Finanční vzdělávání

Získejte lepší přehled o řízení financí díky intuitivnímu UX.

Zvýšení digitálního prodeje

Nabídněte řešení na míru v reálném čase a maximalizujte příležitosti pro cross-sell.

Proaktivní monitorování

Finanční monitoring založený na znalostech.

Strands Open Hub

Open Finance řešení, které uživatelům umožňuje bezpečné připojení k vícero externím službám na jednom místě, nabízí jasný přehled o jejich financích a propojení se službami třetích stran.

Klíčové výhody

Propojení účtů

Staňte se hlavním kontaktním místem pro své zákazníky a propojte jejich účty na jednom místě.

Jediná platforma

Mějte všechny peněžní toky účtů a informací o účtech na jednom bezpečném místě.

Získávání dat třetích stran v reálném čase

Využijte informace třetích stran pro lepší pochopení toho, za co utrácí vaši zákazníci.

Finanční vzdělávání

Využijte finanční potenciál díky multibankovnímu pohledu.

Využijte nových zdrojů dat

Vylepšete nabídky pomocí agregovaných informací AR/AP.

Platforma Strands SaaS

Integrujte inovační bankovní white-label platformu SaaS a začněte zákazníkům poskytovat personalizované služby.

Klíčové výhody

Nákladová efektivita

Nízké provozní náklady a žádné velké interní investice do IT.

Rychlejší uvedení na trh

Řešení typu plug-and-play pomáhají bankám uvádět produkty na trh, namísto toho, aby se zabírali jejich implementací.

Vysoká škálovatelnost

Využijte neustále vylepšované platformy výběrem jediné služby

Specializovaná podpora

Poskytujeme plně spravovaný SaaS s asistencí a údržbou ze strany CRIF.

Jednoduchá integrace

Identifikovat a upřednostnit hlavní strategické cíle pro podporu obchodního růstu.

Success stories

HSBC UK

Společnost HSBC potřebovala shromáždit všechna finanční data svých zákazníků na jednom místě. Dnes mají k dispozici výkonný systém kategorizace transakcí a zákazníci mají lepší přehled o tom, za co utrácí své peníze, a zároveň mají k dispozici měsíční přehled o změnách výdajů v jednotlivých kategoriích.

BANK OF GEORGIA

Přechodem zákaznické základny na digitální bankovnictví v podobě PFM se společnosti Bank of Georgia podařilo dosáhnout výrazného zlepšení výsledků v oblasti zákaznické zkušenosti. Jejich zákazníci dnes mohou přijímat množství rozhodnutí na základě toho, jak chtějí spravovat své finance. Celé období integrace trvalo méně než 6 měsíců.

KPIs

  • 86 % skóre spokojenosti zákazníků
  • + 39 % denního zapojení
  • 4,7/5 hodnocení aplikace

STEP 4 BUSINESS (Itálie)

Vestavěný finanční ekosystém splní a podporuje každodenní potřeby malých a středních podniků, a to díky využití potenciálu otevřeného bankovnictví a pokročilých analytik, které vytvářejí personalizované zkušenosti přizpůsobené skutečným potřebám. Řešení Strands BFM a Engager obohacené o agregaci účtů CRIF jsou přirozeným prostředkem na budování konkurenční výhody.

KPIs

  • 97 % zákazníků s agregovanými účtu
  • 23,4% podíl cross-sellu
  • + 40 milionů EUR úvěrů

NOVOBANCO (Portugalsko)

Řešení BFM od společnosti Strands bylo začleněné do systému Novo Banco, přičemž Strands poskytovala komplexní podporu. Zákazníci z řad malých a středních podniků tak mají přehled o své finanční situaci, přičemž účty jsou automaticky aktualizované po každé transakci.

Další řešení

Customer Journey As A Service 1500

Platforma Lending Journey

Zjistit více
Remote Collaboration 1500

Onboarding a spolupráce na dálku

Zjistit více
Platform Mestiere 2000

Komplexní platforma pro správu úvěrů

Zjistit více
Identification Anti Fraud 1500

Služby v oblasti identifikace, AML a boje proti podvodům

Zjistit více